Продавець Магазин "Панас" розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1281 відгук

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (95) 200-57-41
+380 (93) 058-34-70
Магазин Панас
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 30 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Гарантія. На всі товари нашого магазину надається гарантія 1 місяць від дати отримання посилки. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Товари, відправлені за рахунок отримувача або післяплатою, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ! Вимоги до повертаного товару: 1. Товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо; 2. Не проводилися спроби оновлення або зміни ПЗ товару, якщо таке є; 3. Товар повністю укомплектований, збережені всі ярлики та упаковка. При виникненні бажання повернути товар, попередньо узгодьте свої дії з менеджером магазину через повідомлення на електронну пошту. Розрахунок за повернутий товар здійснюється протягом 7 днів після отримання повернення. (На практиці - наступного дня після перевірки товару технічним відділом магазину, тобто на 2-й - 3-й робочий день після отримання повернення).

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner