Доставка та оплата
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Нова ПоштаНова Пошта - доставка посилок у відділення Нової Пошти.
Вартість доставки від 65 грн. Наклада плата оплачується додатково, згідно з тарифами Нової Пошти.
Відвантаження замовлень протягом 1 робочого дня. Замовлення, обробляються у порядку надходження.
Дізнатися статус і місце розташування вашої посилки по номеру декларації (ТТН) можна на сайті Нової Пошти.
При замовленні від 250 грн можлива оплата у відділенні Нової Пошти з накладеною платою, якщо сума замовлення менша 250 грн. - потрібна 100% передоплата.
Способи оплати
- ПісляплатаНакладена плата у відділенні Нової Пошти можлива при сумі замовлення від 250 грн, Якщо сума замовлення менше ніж 250 грн - потрібна 100% передоплата.
Гарантія:
Повернення товару неналежної якості (гарантійний випадок).
Увага! При отриманні товару обов'язково перевіряйте його на цілісність і повноту комплектації. У разі виявлення механічних пошкоджень або неповної комплектності в поєднанні з порушенням цілісності упаковки складайте акт (претензію) на відділенні Нової Пошти. У вартість доставки входить страховка вантажу.
Претензії на зовнішні пошкодження НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Якщо пакування товару не порушене, а комплектація не повна, зафіксуйте, будь ласка, цей факт на камеру і прикріпіть фото до повідомлення на електронну пошту.
Якщо брак товару виявився під час експлуатації в період дії гарантії, напишіть нам повідомлення на електронну пошту panasmagaz@gmail.com з максимально докладним описом ситуації (за необхідності зробіть супровідні фотографії).
Увага! При отриманні товару обов'язково перевіряйте його на цілісність і повноту комплектації. У разі виявлення механічних пошкоджень або неповної комплектності в поєднанні з порушенням цілісності упаковки складайте акт (претензію) на відділенні Нової Пошти. У вартість доставки входить страховка вантажу.
Претензії на зовнішні пошкодження НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Якщо пакування товару не порушене, а комплектація не повна, зафіксуйте, будь ласка, цей факт на камеру і прикріпіть фото до повідомлення на електронну пошту.
Якщо брак товару виявився під час експлуатації в період дії гарантії, напишіть нам повідомлення на електронну пошту panasmagaz@gmail.com з максимально докладним описом ситуації (за необхідності зробіть супровідні фотографії).