Продавець Магазин "Панас" розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1323 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (95) 200-57-41
+380 (93) 058-34-70
Магазин Панас
Кошик

Доставка та оплата

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • УкрпоштаУкрпошта - доставка здійснюється рекомендованою бандероллю або рекомендованим листом. Вартість доставки від 20 грн., Доставка оплачується покупцем при отриманні посилки у відділенні. Відвантаження замовлень у відділення Укрпошти протягом 2 робочих днів з моменту підтвердження оплати. Дізнатися статус і місце розташування вашої посилки по трек номеру можна на сайті Укрпошти. При доставці Укрпоштою потрібна 100% передоплата.
  • Нова ПоштаНова Пошта - доставка посилок у відділення Нової Пошти. Вартість доставки від 65 грн. Наклада плата оплачується додатково, згідно з тарифами Нової Пошти. Відвантаження замовлень протягом 1 робочого дня. Замовлення, обробляються у порядку надходження. Дізнатися статус і місце розташування вашої посилки по номеру декларації (ТТН) можна на сайті Нової Пошти. При замовленні від 250 грн можлива оплата у відділенні Нової Пошти з накладеною платою, якщо сума замовлення менша 250 грн. - потрібна 100% передоплата.
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплатаБезпечна онлайн-оплата замовлення на Prom.ua з резервуванням коштів покупця на транзитному рахунку до отримання замовлення.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayВы можете оплатить заказ сразу при его оформлении. Вам нужно будет заполнить в форме номер карты, срок действия, CVV2 код и сумму платежа. Платеж осуществляется через систему безопасных электронных платежей WayForPay.
  • Передоплата на картку
  • ПісляплатаНакладена плата у відділенні Нової Пошти можлива при сумі замовлення від 250 грн, Якщо сума замовлення менше ніж 250 грн - потрібна 100% передоплата.

Гарантія:

Повернення товару неналежної якості (гарантійний випадок).
Увага! При отриманні товару обов'язково перевіряйте його на цілісність і повноту комплектації. У разі виявлення механічних пошкоджень або неповної комплектності в поєднанні з порушенням цілісності упаковки складайте акт (претензію) на відділенні Нової Пошти. У вартість доставки входить страховка вантажу.
Претензії на зовнішні пошкодження НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Якщо пакування товару не порушене, а комплектація не повна, зафіксуйте, будь ласка, цей факт на камеру і прикріпіть фото до повідомлення на електронну пошту.
Якщо брак товару виявився під час експлуатації в період дії гарантії, напишіть нам повідомлення на електронну пошту panasmagaz@gmail.com з максимально докладним описом ситуації (за необхідності зробіть супровідні фотографії).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner