Доставка та оплата
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Укрпошта - доставка здійснюється рекомендованою бандероллю або рекомендованим листом. Вартість доставки від 20 грн., Доставка оплачується покупцем при отриманні посилки у відділенні. Відвантаження замовлень у відділення Укрпошти протягом 2 робочих днів з моменту підтвердження оплати. Дізнатися статус і місце розташування вашої посилки по трек номеру можна на сайті Укрпошти. При доставці Укрпоштою потрібна 100% передоплата.
- Нова Пошта - доставка посилок у відділення Нової Пошти. Вартість доставки від 65 грн. Наклада плата оплачується додатково, згідно з тарифами Нової Пошти. Відвантаження замовлень протягом 1 робочого дня. Замовлення, обробляються у порядку надходження. Дізнатися статус і місце розташування вашої посилки по номеру декларації (ТТН) можна на сайті Нової Пошти. При замовленні від 250 грн можлива оплата у відділенні Нової Пошти з накладеною платою, якщо сума замовлення менша 250 грн. - потрібна 100% передоплата.
Способи оплати
- Безпечна онлайн-оплата замовлення на Prom.ua з резервуванням коштів покупця на транзитному рахунку до отримання замовлення.
- Вы можете оплатить заказ сразу при его оформлении. Вам нужно будет заполнить в форме номер карты, срок действия, CVV2 код и сумму платежа. Платеж осуществляется через систему безопасных электронных платежей WayForPay.
- Накладена плата у відділенні Нової Пошти можлива при сумі замовлення від 250 грн, Якщо сума замовлення менше ніж 250 грн - потрібна 100% передоплата.
Гарантія:
Повернення товару неналежної якості (гарантійний випадок).
Увага! При отриманні товару обов'язково перевіряйте його на цілісність і повноту комплектації. У разі виявлення механічних пошкоджень або неповної комплектності в поєднанні з порушенням цілісності упаковки складайте акт (претензію) на відділенні Нової Пошти. У вартість доставки входить страховка вантажу.
Претензії на зовнішні пошкодження НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Якщо пакування товару не порушене, а комплектація не повна, зафіксуйте, будь ласка, цей факт на камеру і прикріпіть фото до повідомлення на електронну пошту.
Якщо брак товару виявився під час експлуатації в період дії гарантії, напишіть нам повідомлення на електронну пошту panasmagaz@gmail.com з максимально докладним описом ситуації (за необхідності зробіть супровідні фотографії).
Увага! При отриманні товару обов'язково перевіряйте його на цілісність і повноту комплектації. У разі виявлення механічних пошкоджень або неповної комплектності в поєднанні з порушенням цілісності упаковки складайте акт (претензію) на відділенні Нової Пошти. У вартість доставки входить страховка вантажу.
Претензії на зовнішні пошкодження НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Якщо пакування товару не порушене, а комплектація не повна, зафіксуйте, будь ласка, цей факт на камеру і прикріпіть фото до повідомлення на електронну пошту.
Якщо брак товару виявився під час експлуатації в період дії гарантії, напишіть нам повідомлення на електронну пошту panasmagaz@gmail.com з максимально докладним описом ситуації (за необхідності зробіть супровідні фотографії).