Гайда в магазин!
В нашому магазині завжди чисті підлоги, немає сходів і ескалаторів, а вітрини радують різноманітністю. Що ж це за чудовий магазин?
Відповідаючи на це питання, почнемо з того, що статистика, як кажуть, знає все. В тому числі і про те, що добра третина населення земної кулі користується інтернетом. А це, звичайно ж, не тільки близько 2 мільярдів хомо сапієнс, але і грандіозна передумова для створення ринку послуг, яка з успіхом реалізується, ростить обсяги і набирає обертів. Тут ми і підходимо впритул до інтернет-магазинів, кількість яких збільшується чи не з кожним днем.
Щоб не бути голослівними, звернемося знову-таки до всезнайке-статистикою, яка нам відверто заявляє, що тільки в Україні ринок торгівлі через інтернет щороку зростає на 50%. Враховуючи, що наша країна аж ніяк не сама просунута щодо освоєння громадянами високих технологій, цей показник говорить про те, що таке зростання навряд чи був би економічно вигідний творцям інтернет-магазинів, якби не було нас з вами, тобто інтернет-покупців. Також звідси можна зробити висновок і про те, що і довіра до інтернет-торгівлі зростає як на дріжджах. Причем с нашим-то менталитетом, когда лучше семь раз пощупать, чем один раз купить!
Таким образом, расчеты специалистов, которые в ближайшем будущем предсказывают настоящим бум интернет-торговли в Украине, таки имеют под собой основания, тем более, что в позапрошлом году оборот торговли украинских интернет-магазинов достиг своего миллиарда баксов. И цифра эта, естественно, отнюдь не потолок, ведь всякий купец знает, что нет предела совершенствованию.
До речі сказати, закони України хоча і не кажуть прямо про статус інтернет-магазинів, але все ж стоять на захисті прав споживачів їх послуг. Так, нормативні акти, що регламентують традиційну торгівлю, легко поширюються на діяльність інтернет-магазину, а згадка про інтернет-торгівлю міститься в Законі України «Про захист прав споживачів», стаття 13 якого встановлює права споживача в разі укладення договору на відстані. Тобто, договір, укладений на відстані, згідно з цією статтею Закону України «Про захист прав споживачів» трактується як договір, укладений продавцем (виконавцем) із споживачем за допомогою засобів дистанційного зв'язку. Ну а під засобами дистанційного зв'язку маються на увазі, звичайно ж, не пульти керування дитячими іграшками, а цілком серйозні телекомунікаційні мережі, пошта, телебачення, інформаційні мережі, зокрема інтернет, які можуть використовуватися для укладення договорів на відстані.
Ну а самую конфетку относительно все повышающегося рейтинга интернет-торговли в глазах ее пользователей мы приберегли напоследок. Как нетрудно догадаться – это удобство совершения покупок. Набрал нужный товар в поиске и пошел бродить по виртуальным торговым залам, разглядывая витрины, знакомясь с характеристиками и получая консультации квалифицированного продавца, которому абсолютно неважно –сидите ли вы перед монитором в трусах или в смокинге. Да и расплатиться за товар, оговорив сроки и место доставки тоже легко, если есть деньги. Причем любые и в любом виде.
Загалом, що може бути демократичнішою?
Статтю для сайту написав Олег Готко